Ποια φωτογραφία θεωρείται καλή;
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUAdVyHB4ENjuS9z39U3JokfDye3qQi0PpCpfjuyvQrPQ-4T4TIpqVu881iRkT14zMMeqHW9jGLmmFOVJ8mf_V3TgVjOM09p2KSa2cGlIDnKvtxagIZYzUl_dUwxgcnrKLHxXC/s400/Brassai.jpg) |
Brassai |
Όπως ισχυρίζονται και σχεδόν όλοι οι θεωρητικοί, το σπουδαίο έργο τέχνης πρέπει να επιτρέπει πολλαπλές και διαφορετικές από τον καθένα μας αναγνώσεις. Λέει ο A. Malraux:
“Ένα έργο που οφείλει να συγκινήσει εκείνους που μπορούν να το εκτιμήσουν με το ίδιο ύφος, την ίδια χάρη ή με την ίδια δύναμη είναι ένα μικρής σημασίας έργο” (το παραθέτει ο Γ.Β. Δάβος στο Κριτική και Τέχνη, τεύχος 2, AICA ΕΛΛΑΣ, Αθήνα 2008, σελ. 29)
Διαβάστε όλο το άρθρο στο ΦΩΤΟΛΟΓΙΟ !
Ποια φωτογραφία θεωρείται καλή;
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUAdVyHB4ENjuS9z39U3JokfDye3qQi0PpCpfjuyvQrPQ-4T4TIpqVu881iRkT14zMMeqHW9jGLmmFOVJ8mf_V3TgVjOM09p2KSa2cGlIDnKvtxagIZYzUl_dUwxgcnrKLHxXC/s400/Brassai.jpg) |
Brassai |
Όπως ισχυρίζονται και σχεδόν όλοι οι θεωρητικοί, το σπουδαίο έργο τέχνης πρέπει να επιτρέπει πολλαπλές και διαφορετικές από τον καθένα μας αναγνώσεις. Λέει ο A. Malraux:
“Ένα έργο που οφείλει να συγκινήσει εκείνους που μπορούν να το εκτιμήσουν με το ίδιο ύφος, την ίδια χάρη ή με την ίδια δύναμη είναι ένα μικρής σημασίας έργο” (το παραθέτει ο Γ.Β. Δάβος στο Κριτική και Τέχνη, τεύχος 2, AICA ΕΛΛΑΣ, Αθήνα 2008, σελ. 29)
Διαβάστε όλο το άρθρο στο ΦΩΤΟΛΟΓΙΟ !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου