Πώς κατάφερε μια μάρκα τσιγάρου από τελευταία (σχεδόν) σε κατανάλωση να γίνει πρώτη;
Η χώρα του Marlboro, η ρομαντική άγρια Δύση των ταινιών, των φωτογραφιών και της διαφήμισης δεν υπήρξε ποτέ... Μια διαφημιστική εκστρατεία που κλέβοντας από την ιστορία της φωτογραφίας, της τέχνης και του κινηματογράφου, φτιάχνει ένα μύθο (όχι μόνη της, υπήρχε το κατάλληλο έδαφος) και δείχνει το ρόλο που μπορεί να παίξει η φωτογραφία στα κατάλληλα χέρια...
Το βιβλίο είναι ευκολοδιάβαστο, με επαρκή τεκμηρίωση, ενώ το θέμα του είναι από μόνο του ιδιαίτερα ελκυστικό όχι μόνο για τους φίλους της φωτογραφίας , της τέχνης και της διαφήμισης, αλλά και για αυτούς που μεγάλωσαν με γουέστερν ταινίες, με καλούς καουμπόηδες και κακούς ινδιάνους, με το μεγαλείο της άγριας Δύσης που άξιοι άντρες δάμασαν κι έκαναν αυτή τη χώρα αυτό που είναι (και είμαστε πολλοί)...
Πού σταματάει αλήθεια η κατάκτηση αυτή; Ποιους άλλους ρόλους καλείται να παίξει η αγαπημένη μας τέχνη στις μυθολογίες του παρόντος και του μέλλοντος; Το παρελθόν πήρε ήδη τη μορφή που κάποιοι επέλεξαν με τις κατάλληλες εικόνες.
(Στο νέο βιβλίο που γράφω υπάρχει ξεχωριστό κεφάλαιο με αυτό το θέμα: Η φωτογραφία και η αλήθεια...)
Η χώρα του Marlboro και η χλιαρή άγρια δύση
Άγρα, 2009
160 σελ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου