28 Οκτ 2016

Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ - Λόγος για τη Φωτογραφία




Έπειτα ήταν και ο κινηματογράφος: Τα μυστήρια της Νέας Υόρκης με την Pearl White, οι μεγάλες ταινίες του Griffith, το Σπασμένο κρίνο, οι πρώτες ταινίες του Stroheim, Τα αρπαχτικά, ο Αϊζενστάιν, και συγκεκριμένα το Θωρηκτό Ποτέμκιν, και τέλος η Ιωάννα της Λωρραίνης του Dreyer αυτά μου έμαθαν να βλέπω.    Henri Cartier - Bresson

Να σχολιάσω: Όλοι οι καλλιτέχνες επηρεάζονται από άλλους καλλιτέχνες κι άλλες τέχνες. Φυσικά κι ο Μπρεσόν που είναι από τους μεγαλύτερους φωτογράφους που πέρασαν ποτέ. Όπως λέει κι αλλού: πρέπει να γυμνάσουμε το μάτι, το βλέμμα...


ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Μετάφραση: Σοφία Διονυσοπούλου
Εκδόσεις ΑΓΡΑ, Νοέμβριος 2013
Αριθμός σελίδων : 32, Τιμή : 7,00 Ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

28 Οκτ 2016

Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ - Λόγος για τη Φωτογραφία




Έπειτα ήταν και ο κινηματογράφος: Τα μυστήρια της Νέας Υόρκης με την Pearl White, οι μεγάλες ταινίες του Griffith, το Σπασμένο κρίνο, οι πρώτες ταινίες του Stroheim, Τα αρπαχτικά, ο Αϊζενστάιν, και συγκεκριμένα το Θωρηκτό Ποτέμκιν, και τέλος η Ιωάννα της Λωρραίνης του Dreyer αυτά μου έμαθαν να βλέπω.    Henri Cartier - Bresson

Να σχολιάσω: Όλοι οι καλλιτέχνες επηρεάζονται από άλλους καλλιτέχνες κι άλλες τέχνες. Φυσικά κι ο Μπρεσόν που είναι από τους μεγαλύτερους φωτογράφους που πέρασαν ποτέ. Όπως λέει κι αλλού: πρέπει να γυμνάσουμε το μάτι, το βλέμμα...


ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Μετάφραση: Σοφία Διονυσοπούλου
Εκδόσεις ΑΓΡΑ, Νοέμβριος 2013
Αριθμός σελίδων : 32, Τιμή : 7,00 Ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: