30 Ιαν 2012

Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

Το Σάββατο 21 Ιανουαρίου ήμουν ομιλητής στο Συμπόσιο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών "Επιστήμη και Τέχνη -  Η Συνάντησή τους στο Χρόνο". Το θέμα μου ήταν ο χρόνος στον κινηματογράφο. Όταν θέλησα να εξηγήσω κάποια πράγματα για το μοντάζ, αναφέρθηκα και στους τρεις σπουδαίους σκηνοθέτες που λατρεύουν τα μεγάλα πλάνα: Μπέλα Ταρ, Αλεξάντερ Σοκούροφ και φυσικά Θόδωρος Αγγελόπουλος...

Την περασμένη Δευτέρα στο μάθημα του κινηματογράφου που κάνω, πάλι για αυτόν μιλούσα - για το πώς τα μεγάλα πλάνα του, μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της αισθητικής του, δημιουργούν την ταυτότητά τους ως σκηνοθέτη.

Πήρα την Καθημερινή χθες για το αφιέρωμα της στον Θ.Α. κι έγραψα από την ΕΤ 1 τις δυο ταινίες του που πρόβαλε (Το Θίασο και Το Βλέμμα του Οδυσσέα). Θα κάτσω να τα μελετήσω προσεκτικά, γιατί έτσι τιμάμε ένα μεγάλο δημιουργό και κερδίζουμε από το έργο και την προσωπικότητά του...

(Πολύ συγκινητική η επιστολή - επικήδειος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

30 Ιαν 2012

Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

Το Σάββατο 21 Ιανουαρίου ήμουν ομιλητής στο Συμπόσιο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών "Επιστήμη και Τέχνη -  Η Συνάντησή τους στο Χρόνο". Το θέμα μου ήταν ο χρόνος στον κινηματογράφο. Όταν θέλησα να εξηγήσω κάποια πράγματα για το μοντάζ, αναφέρθηκα και στους τρεις σπουδαίους σκηνοθέτες που λατρεύουν τα μεγάλα πλάνα: Μπέλα Ταρ, Αλεξάντερ Σοκούροφ και φυσικά Θόδωρος Αγγελόπουλος...

Την περασμένη Δευτέρα στο μάθημα του κινηματογράφου που κάνω, πάλι για αυτόν μιλούσα - για το πώς τα μεγάλα πλάνα του, μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της αισθητικής του, δημιουργούν την ταυτότητά τους ως σκηνοθέτη.

Πήρα την Καθημερινή χθες για το αφιέρωμα της στον Θ.Α. κι έγραψα από την ΕΤ 1 τις δυο ταινίες του που πρόβαλε (Το Θίασο και Το Βλέμμα του Οδυσσέα). Θα κάτσω να τα μελετήσω προσεκτικά, γιατί έτσι τιμάμε ένα μεγάλο δημιουργό και κερδίζουμε από το έργο και την προσωπικότητά του...

(Πολύ συγκινητική η επιστολή - επικήδειος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών)

Δεν υπάρχουν σχόλια: